Loading...

Vanliga frågor

Du kan självklart boka om ditt besök om du är upptagen eller inte har möjlighet att komma den tiden. För att avboka eller omboka ett besök behöver du ditt bokningsnummer med tid och datum samt din e-postadress. Du kan göra det genom att klicka på länken- (XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX)

Genom att klicka på länken kan du avboka eller ändra ditt inbokade besök. Du kan också kontakta Bertram Diagnostics direkt med bokningsnummer och e-postadress för avbokning eller ombokning.

Absolut! Du kan boka tider för så många personer som du vill. Det enda du behöver göra är att fylla i korrekta personnummer på de som du önskar boka tid för.

Det spelar ingen roll hur långt i förväg du bokar ditt besök, men vi rekommenderar att man inte bokar mer än 90 dagar innan.

Vi ber dig alltid att komma 5–8 minuter innan utsatt tid. Om du är tidig kan det hända att vi har möjlighet att ta testet tidigare. Om du är sen kan du däremot behöva vänta länge innan vi hittar en annan ledig tid.

Du kan betala online via PayPal eller med ditt bankkort (till exempel VISA eller MasterCard) i samband med besöket.

Vi tar inte betalt direkt av försäkringsbolaget men du kan naturligtvis be om återbetalning genom att skicka in kvittot till ditt försäkringsbolag.

Nej, tyvärr. Vi jobbar på det och förhoppningsvis kommer det i framtiden gå att se alla provresultat via 1177.se.

Om det är ett snabbtest får vi resultat inom 15 minuter. För andra laboratorietester tar det minst 24 timmar att få resultat.